گانڈو کے سوال کا جواب

 میری پچھلی تحریر پر ایک گانڈو نے سوال کیا ہے:


۔ تمھاری ساری تحریر سے بہت معلومات حاصل ہوتی ہے۔ میں بھی ایک گانڈو ہوں لیکن میرا مسئلہ یہ ہے کہ جب میرا دوست یا مرد اپنا لن چوسواتا یا اندر کرتا ہے تو میرا پانی نکل جاتا ہے بنا ہاتھ لگائے۔ اور اس کے بعد میرا دل نہیں کرتا اور میں زبردستی اسے ہٹا دیتا ہوں کافی دفعہ ایسا ہوا تو آخری بار اس نے میرے منہ پر بہت زور سے تھپڑ مارا اور غصے سے چلا گیا۔ میں نے بعد میں اسکو منانے کی کوشش کی تو اس نے کہا کہ 3 شرط ہیں ایک یہ کے میرے پاؤں کو چاٹو گے ۔ دوسرا یہ کہ میں زمین پر تھوک پھنککو گا تو مجھے اسے چاٹنا ہوگا اور تیسرا یہ کہ پانی منہ پر چھڑوانا ہوگا۔ اب پلیز بتاؤ کہ اس ساری صورت حال میں کیا کروں؟ مہربانی کرکے تفصیل سے جواب دینا یا اگر ہوسکے تو اس پر ایک معلوماتی تھریر لکھ دو کہ اگر کسی گاندو کہ ساتھ ایسا ہو تو وہ کیا کرے۔ میں جواب کا انتظار کروں ا



سب سے تو اس گانڈو کو اپنا رویہ صحیح کرنا ہوگا۔ جب مرد تمہیں استعمال کرے تو صرف مرد کا فارغ ہونا ضروری ہے۔ ایسے گانڈو کی۔ تربیت مرد کی زمہ داری ہوتی۔ تھوڑی سی زبردستی اور دو چار تھپڑ بہت ضروری ہیں۔۔ مرد کو زبردستی اپنا لن گانڈو کے اندر کرنا چاہئے تھا۔ 

 

دراصل ہوتا یہ ہے کہ جب مرد کسی ناتجربہ کار گانڈو کو استعمال کر رہا ہو تو اس گانڈو کو احساس ہوتا ہے کہ مرد کا طاقتور لن جب اس کی گانڈ میں جائے گا تو اس کی مردانگی کا کوٗی جواز نہیں رہے گا۔ 

 

معاشرے میں مرد کا اتنا اونچا اور اعلی مقام ہے۔ ہر گانڈو چاہتا کے معاشرہ اسے بھی مرد تسلیم کرے۔ 

 

جب وہ ایک اصل مرد کے نیچے ہو اور اس مرد کا لن اس کی موری کا سوراخ کھول رہا ہو اس وقت وہ گھبرا جاتے۔ 

 

ایسے موقع پر مرد کی ذمہ داری ہے کہ وہ گانڈو کو اس کی اوقات یاد دلائے۔ اگر مرد ایسا نہ کرے تو گانڈو کا دماغ خراب ہوسکتا ہے۔ 

 

ایسے گانڈو خود کو ادھورا مرد سمجھنے لگتے اور پھر کسی معصوم لڑکی سے شادی کرکے اس کی زندگی برباد کردیتے۔ 

 

بطور مرد گانڈو کو اگر آپ اسی وقت اس کی اوقات یاد دلا دیں تو معاشرے میں کافی لڑکیوں کی زندگی تباہ ہونے سے بچ جائے۔ 

 

٘مثال کے طور پر اوپر جو واقعہ درج ہے۔ اس میں آپ دیکھ سکتے کہ گانڈو کے اندر کتنی طلب ہے مرد کے نیچے لگنے کی۔ مگر مرد نے اس کے ساتھ زبردستی نہیں کی جس سے اب وہ کنفیوزن کا شکار ہے۔ 

 

گانڈو کو میرا مشورہ یہ ہے کہ وہ اپنے مرد کو سب سے پہہلے یہ ویب سائٹ دیکھائے تاکہ مرد کو اس کے حقوق کا مکمل علم ہوجائے۔ 

 

اس کے بعد گانڈو کو سب سے پہلے اپنی پیشاب کی جگہ سے کھیلنا بند کرنا ہوگا۔ کافی گانڈو جو ناکام مرد بننا چاہتے وہ اپنی للی سے کھیلتے جس سے جسم کنفیوز ہوتا۔ 

 

انہیں صرف اپنی گانڈ میں انگلی کر کے ہی لطف لینا چاہئے تاکہ ان کے دماغ کی ٹریننگ ہوجائے کہ جسم کا سیکس والا حصہ کونسا ہے۔ 

 

جب مرد کے نیچے لگو تو یاد رکھو تمہارا کام مرد کو فارغ کروانا ہے۔ تمہارا فارغ ہونا ضروری نہہیں ہے۔ 

 

مرد کی ذمہ داری ہے کہ وہ گانڈو کی گانڈ میں پوری طرح لن چڑھائے اور بے رحمی سے چودے۔ چدائی کے بعد اپنے لن کا پانی گانڈو کی گانڈ میں چھوڑے اس سے گانڈو کا رویہ کافی ٹھیک ہوجائے گا۔ 

 

لگاتار چودنے اور منہ میں پانی نکالنے سے بھی گانڈو کا رویہ کافی بہتر ہوگا اور وہ آپ کا تابعدار رہے گا۔


Comments

  1. دوست تمھاری اس تحریر سے کافی معلومات ھاصل ہوئی۔بہت بہت شکریہ۔ تو کیا میں اپنے دوست کی وہ 3نوں شرطیں مان لوں؟ مہربانی کرکے جواب ضرور دینا میں انظار کروں گا

    ReplyDelete
  2. تم اگر گانڈو ہو تو تمہارے ماننے نہ ماننے سے کچھ نہیں ہوتا۔ تم مرد کو یہ آرٹیکل دکھاؤ تاکہ وہ تمہیں صحیح سے استعمال کرسکے۔ مردوں کی تابعداری کرنا تم پر لازم ہے۔ ہمیشہ لن چوسو گانڈ مرواؤ مرد جہان چاہے پانی چھوڑے منہ میں یا گانڈ مین۔ یہ مرد کا حق ہے۔

    ReplyDelete
  3. دوست کافی وقت سے تمھاری کسی نئی تحریر کا انتظار کررہاہوں۔ تفصیل سے گانڈوں اور مردوں کے بارے میں کوئی تحریر لکھ دو۔ اور ہفتے میں کم سے کم 1 تحریر تو لایا کرو بہت انتطار رہتا ہے۔ مہربانی ہوگی

    ReplyDelete
  4. ہیلو دوست میں نے اپنے مرد کو یہ سائٹ دکھائی ہے اور بہت زیادہ فائدہ ہوا ہے پھر اس نے مجھے 3 دن کی ٹریننگ دی ہے، اب میں پکا گانڈو بن گیا ہوں لیکن میرا مرد کہتا ہے کہ اپنی سٹوری سب کو بتاؤ اب میں اپنی 3 دن کی ٹریننگ کیسے اور کہاں شئیر کروں؟

    ReplyDelete
    Replies
    1. تم اپنی ٹریننگ کی کہانی ییہاں کمنٹ میں لکھ دو میں کاپی پیسٹ کردوں گی مین ویبسائٹ پر۔

      Delete
    2. ٹھیک ہے دوست لیکن میں نے امیج اپلوڈ کرنے ہیں وہ کیسے کروں؟ یا تو تم اپنی ایمیل آئی دے دو میں اس پر سینڈ کردوں گا

      Delete
  5. 𝙻𝚑𝚛 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚑𝚞𝚙𝚞𝚛𝚊 𝚜𝚢 𝚊𝚎𝚜𝚊 𝚔𝚘𝚎 𝚞𝚗𝚍𝚛 19 𝚋𝚘𝚝𝚝𝚘𝚖 𝚓𝚘 𝚖𝚞𝚔𝚊𝚖𝚊𝚕 𝚍𝚘𝚜𝚝𝚒 𝚛𝚊𝚔𝚑𝚗𝚊 𝚌𝚑𝚊𝚑𝚢 𝚞𝚜 𝚔𝚘 𝚔𝚑𝚞𝚜𝚑 𝚛𝚊𝚔𝚑𝚘𝚗 𝚐𝚊 𝚑𝚛 𝚝𝚛𝚑𝚊 𝚜𝚢 𝚝𝚞 03017579852 𝚖𝚊𝚛𝚢 𝚠𝚊𝚝𝚜 𝚙𝚑 𝚛𝚊𝚋𝚝𝚊 𝚔𝚛𝚢

    ReplyDelete
  6. farig ho jao to roko mat apne mard ko bs usy bolo k thehr jao andr e lun dal k and after 4 to 5 mint tumhein phr maza aana start ho jaye ga and also try different position

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Khalo se Gand Marwai

مردوں کے لئے گانڈو چودنے کی مکمل رہنمائی

بیکری میں گانڈ مروائی